Amnesia ( memorie, later x crowd, world) dom andra otome spelet som kommer att fortsätter om vad jag tyckte…!

Ukyo;  ”(En karaktärs sinne delas mellan två eller flera personligheter. Vanligtvis kommer dessa personligheter att ha distinkta egenskaper, motivationer och minnen. De kan eller kanske inte kan interagera med varandra (eller till och med vara medvetna om varandras existens). Kontroll över karaktärens sinne och kropp kommer ofta att växla mellan dessa personligheter mot deras vilja, vilket orsakar problem för både dem själva och alla omkring dem. Den vanligaste användningen av delade personligheter är ett Jekyll & Hyde -scenario, där en person har en ”bra” personlighet och en ”dålig” . Att byta mellan dessa personligheter kan betecknas av visuella förändringar . Den ”goda” personligheten kan ha problem med att kontrollera den ”dåliga”, som kan komma ut vid olämpliga tillfällen , mobba den ”goda” personligheten att samarbeta , eller försöka ta över helt och hållet . Om de har tur kan karaktären kanske slå samman sina personligheter igen , vilket gör att de kan fungera som ett enda (och vanligtvis större sinne)”.

Jag kände Amnesia för några år sen som är totalt kär i Ukyo med 2 olika delad personligt ( medkännande milde person och aggressivt person men ändå har gott hjärta ) att kontrollera psysikt och varmhjärtade smälter mitt hjärta av kropp, själ. De är precis som den man jag söker för att läka mina sorgset av nästan deppigare och Ukyo är roligt, söt när han regerar i ansikte uttrycket om hade valt mig istället för hjältinnan så, hade träffas vi tidigare ( )!

Ikki (Ikkyou); Han är precis, den typ som Arsene Lupine när gäller har medkännande känslan att titta rakt genom i inuti av personligt eftersom hemska folket är förbinda av hat och vrede som inte kan acceptera för den man är och var sig själva och dom är rädda unik. Ikki är den charmed drömprins som kvinnor faller för och rivaler/fiender att vinna över hans hjärta men bara en person som har renaste hjärta av medkännande man kan vinna över hinder!