Code realize, Cafe enchanted, Piofiore och dom andra otome spelet som jag har dejtar med andra flesta karaktärerna som jag lärt känna dom tidigare eftersom otome manliga är mycket bättre från den idioter riktiga världen och nu ska jag skriver en hel del av några stycket personen olika i otome spelet dessutom att jag tycker synd om en hjältinna huvud karaktärerna väljer bara en av manliga karaktärer i turas om  och de svårt att välja en eller flera stycken, älska alla så himla mycket men då hade jag tänkt att 5 eller 6 manliga karaktärer får varsin samma person från oringal till kopia av klonen hjältinnor, som ni se vilket engelska och japanska röst-skådespelar spelar med i otome och anime!

Cafe enchanted (Karou Rindo); Det var första gången att medelåldern man i 42 åriga som är med i otome spelet, kände igen röst en av några spelet/anime i Code Realize Aradam Van Helsing (Jun’ichi Suwabe/Ian Sinclair) men ändå är han ursnygg i civila kläder som ser ut i 28 ålder. I min drömvärld av otome drömde jag återfödd som tonårsålder på skolan och har otur av kärlek och koncession på grund av dissar eftersom killar lurar mig att uttrycka om fuska i provet! Ha bott med farfar på cafe enchanted i hela livet (istället för min familjen ) som yngsta en av två barnbarn (2 år yngre) fick dumpar en hel dag så min farfar och min klasskompis undrar att Karou är intresserad av mig trots i 20 ålders skillnad, jag trodde att han ser mig bara som syster inte pojkvän/make…! Karou frågar mig om han vill bo med mig och min farfar i cafe ( lite tre våningen upp som lägenhet) till och med be att bli hans framtida fru, och jag sa ja.

(Il  Fado de Rie); Il var första person som är otome fans precis som mig, vi prata med allting om otome spelet huvud karaktärerna mycket och är alltid så snäll, varm person men roligt och fånigt som gör mig att skratta hans leende lyser som skiner solsken och dök upp under Ils vingar, vill veta allt om kärlek precis som jag! Kaito Ishikawa som spela sin röst (Piofiore no Banshou , Dante Falzone) Vi diskutera om otome karaktärerna personlighet och väljer svaret att undvika för  domedagens flaggorna även… Ils känslor, hans hjärta gjorde Il en man som vet känner sig vad är kärlek? Ils leende stal mitt hjärta och gör han som en människan för att hans klumpighet få mig skratta eftersom det  mår mig bra, hoppas Il tar mig härifrån min fantasilösa grottmänniskors värld och dessutom att han är otome romantik av kärlek expert! Den meckligt gud är en riktigt elak som tänkte inte att fallen angel kan ha känslor och rebell utan känslor- lös marionett dockan och använde som Il ett vapen att döda fallen ängeln med fred och kärlek…!

Code Realize (Herlock Sholmes/ Sherlock Holmes); Äntligen att Herlock är med i del av spelet från Code Realize på rouge, tillsammans med Cardia (jag) visste att han har romantik känslor i sig och är mycket bättre än dom andra alla av Sherlock som är ointresset av kärlek (hur kan de skulle vara svårt att hitta sann kärlek som jag)! Han (Tomoaki Maeno/Austin Tindle) kan vara stökig ibland men är väldigt smart samma som Arsene Lupinen nästan för honom del och dom är krigar bröder, han är altid så cool och lugn typ. Ibland undrar jag om vilket är slugaste, smartaste först för mig inte chans att kan listade som dom men alla har olika  smart sätt att lista ut och även så tror jag både Arsene Lupine och Herlock Sholmes är smartaste, slugaste av alla eftersom jag älskar dom båda två så mycket precis som dom andra!

( Arsene Lupine); Han är casanova gentleman tjuv som stal mitt hjärta vid kärlek första ögonkastet i början på både anime tv serie och otome spelet eftersom jag kände på mig att han är rätta för mig, vi vet  varandra 5 år senare för väl i iallafall är så himla snäll ( J. Michael Tatum ) och kärleksfull typ som Arsene en kristallklar än dom andra är förblinda av känslor lösa. Så söt att han är generad av pinsamhet och erkände, den person är äkta vara som inte dom andra herrar och om hoppas min hjärta av önskan hör min bön slår in så , jag hamnar i hans värld av (otome) visuell roman som reinkarnation på återfötts då kommer att mitt hjärta, mitt själ, mitt kropp alltid tillhör honom i evigts tid !

Piofiore (Gilbert Redford);  (Showtaro Morikubo/Chris Guerrero) Man kände alltid igen rösten från japanska och engelska av anime tv-serie/otome spelet, hans röst är så glad, energisk och full av positiva. I nästa drömmar jag tidigare var att en annan person som är hälften spöket (i all högsta grad) och gud (den fallen ängeln ) med skugg- likande skelett på halva sida från vänster på överkropp (från cafe Enchante, Karou Rindo) som icke-folket är rädda henne men Gilbert kom till undsättning, snacka om den charmade prins för mig! Hur som helst bjöd Gilbert, mig hemma hos honom ( Gilbert är förälskad i mig ) eftersom han är impar på jag är mästare på martial arts som ficktjuv stal från gamla damen och ber mig att bli hans fästmö!

(Orlok/Noah); Den godhjärtad lönnmördare som jobbar åt kyrkan eftersom stjärnorna sa ett proifesna om person, för mig är Orlok så fin person att bli vara fri från kyrkan och vara med mig. Hans personligt är mystisk men ändå kärleksfull godhjärtad person och gör bara lyder order från kyrkas temple gruppen, Dom tror att goda  och oskyldigt folket är onda (döda) på grund av utseendet och ickemänniskors kraft och magi! Precis som Il från Cafe enchanted att vara känslolös som dockan för skyddad  men tyckte jag inte, vad är fel på dom som inte ser rakt genom i kristallklart eftersom alla har rätt att vara sig själv och rättvisa och jag tror på gud och änglarna är onda för att dom är djävuls, jag tyckte att den fall änglar är bättre!?