Välkommen till Demon School! Iruma-kun ( 魔 入 り ま し た! 入 間 く ん Mairimashita! Iruma-kun , ”Enrolled Demon Iruma!”) Är en japansk mangaserie av Osamu Nishi. Det har blivit serialiserat i  magasin sedan mars 2017 och har samlats i elva volymer. En  TV-serieanpassning av premiär den 5 oktober 2019. En anime TV-serieanpassning tillkännagavs i 10: e numret av Weekly Shōnen Champion tillsammans den 7 februari 2019. Serien med 23 avsnitt är animerad av och regisserad av Makoto Moriwaki , med Kazuyuki Fudeyasu hanteringsseriesammansättning, och Akimitsu Honma komponerar musiken. och NHK Enterprises krediteras för produktion. Serien hade premiär den 5 oktober 2019 på framförde seriens öppningstemasång ”Magical Babyrinth”, medan  framförde seriens avslutande temalåt ”Debikyū” ( デ ビ き ゅ ー ) . [ Crunchyroll strömmar serien

Suzuki Iruma, mänsklig, 14, en dag befinner sig, har sålts till demonen av sina ansvarslösa föräldrar i utbyte mot pengar. Förvånande nog, nästa sak han vet, han lever med demonen och har flyttats till en skola i Demon World … tas mot sin vilja in i demonernas värld. För att lägga till hans benägenhet, hans prickande ägare och har just övergivits och sålts till en demon av sina ansvarslösa föräldrar. Överraskande, nästa sak som han vet att han bor med demonen som har adopterat honom som sin nya …

Suzuki Iruma har just övergivits och sålts till en demon av sina ansvarslösa föräldrar. Överraskande, nästa sak som han vet att han bor med demonen som har adopterat honom som hans nya barnbarn och har överförts till en skola i demonvärlden där hans nya ”demon” farfar fungerar som rektor. Således börjar den fega Iruma-kun: s extraordinära skolliv under andra världen när han står inför sitt sanna jag, tar på sig utmaningar och reser sig för att bli någon stor.

Jag tyckte att Welcome to Demon school lurma-kun är världens roligaste och coolaste tv serie, jag sett och jag fattar inte att varför hans föräldrar övergiva lruma? Kan ni tänka på någon sånt? Om han var jag skulle att stanna kvar de dom andra gänget i demonans värld för alltid och så kan Iurma, jag ska gifta varandra ( alla anime/manga tecken killar)